Att ta för givet

Solen är tillbaka, och det med besked!
Det blev spontanpicnic med Pim i Slottsskogen efter jobbet idag vilket fick mig att inse att det är så lätt att ta nära och kära för givet. Vi träffas så gott som varje dag i veckorna och oftast några timmar under helgen också, men jag kan inte ritkigt minnas när vi pratade senast. VI är omgivna av andra, vi ler och nickar förstående med orden uteblir. Och det sker alldeles för lätt. Vänner man inte hinner träffa eller ringa på veckor och månader för att vardagen tar plats. De flesta förstår, och har det likadant, men ändå så är det så lätt att rusa vidare utan att stanna upp och se vilka jag värdesätter och som ger det tillbaka till mig.

Ingen nämnd och ingen glömd, men  ni betyder mycket.




Kommentarer
Postat av: Sis

Det är så ibland man hinner inte med allt man skulle vilja göra på veckorna och helgerna.

I helgen ses sis, snart åker jag iväg :(

Puss

Postat av: Jenny

Jag väntar på dig i Kalmar.. Då ska vi prata massor :D

2008-07-05 @ 09:56:33
Postat av: Elin

Och du är väldigt värdefull för mig med.

2008-07-12 @ 11:08:13
Postat av: Vincenthelene

Perfect work!

2009-09-04 @ 11:02:33
URL: http://vincenthelene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback