Juli så här långt

Det hinner gå långt mellan uppdateringarna just nu. Beror väl delvis på att det är sommar, svårt att tro med tanke på vädret, och en lätt överdriven social anda hos mig gör att dagarna blir långa och timmarna hemma få. Men det är så sommar ska vara - social, glad, spontan och lättsam. Jag gnölar ibland över den orimliga trötthet som heltidsjobb skapar men på det hela taget trivs jag fantastikst bra med allt just nu! Pigg som en mört och fånlycklig!

För att ni ska hänga med så tar vi den senaste veckan i bilder...

After work och drinkkalas på Excet



Carro fyllde 25 tidigare i somras, vilket självklart skulle så här i efterhand!
En kväll med smarrig buffé, trevliga människor, mingel på takterassen ackompanjerade av Bruce som spelade på Ullevi. En underbart härlig sommarnatt!





Winnerbäck spelade för ett så gott som fullsatt Slottsskogsvallen i fredags tillsammans med Maia Hirasawa och Miss Li. Regnet höll sig borta, bortsett från en fall på 10 min när konserten började, å det blev ännu en härlig sommarnatt.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vilka fina bolder! du ser ut att ha en härlig sommar borta i väster :)Jag har också haft en bra sommar hittils, även om det inte riktigt varit en som man är van vid. Är hemma från englnd nu och jag har haft det hur bra som helst, bland det bästa jag gjort. Har träffat så mycket trevliga människor, både elever och ledare. Dåligt väder bara, men så är det väl i england antar jag... när kommer du till kalmar då? kram

Postat av: Lotta

Kommer faktiskt ner till Kalmar i helgen som kommer nu. Utgång är planerat med Elin på lördag, så mycket mer än så vet jag inte. Men jag är gött sugen och det vore kul om du kanske kunde hänga på eller att vi sammanstrålar ute!

2008-07-15 @ 18:23:43
Postat av: Linnea

den här helgen är jag tyvärr uppbokad, min farmor fyler 80 år så vi ska på kalas... synd att det inte är nästa helg du kommer, frö då ska jag ha fest här.

2008-07-16 @ 19:22:30
URL: http://linnnis.blogg.se/
Postat av: Noaiben

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2010-01-22 @ 09:53:53
URL: http://noaiben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback