Veckans...

...äckligaste! Satt på hållplatsen tillsammans med en äldre dam i morse och väntade på vagnen när hon helt plötsligt vänder sig mot busken bakom och bryter av en kvist. Jaha tänkte jag och himlade lite med ögonen, när hon sen börjar skala barken av pinnen så går mina tankar mot att hon kanske är rastlös eller frustrerad. MEN vad gör hon sen! Hon stoppar in den i munnen, suger på den en stund och börjar sedan skrubba tänder med den! Eeeuuuh! Jag höll på att få klökningar. För guds skull, det finns tandborstar för en billig peng på ICA!

...värsta! Gothia Cup! Måtte detta spektakel vara över snart. Barn, barn och åter barn - till fruksot lunch och middag. Som om inte turisterna vore nog, nu är det även hela fotbollslag som stannar precis utan för spårvagnsdörren och ser sig förvirrat omkring. Försök komma av då om du kan, och än värre, försöka överrösta ett gäng hormonstinna 14åringar med ett litet ursäkta om du lyckas med det...

...pinsammaste! Slängde upp dörren ut till trapphuset med tvättkorgen i högsta hugg, helt inne i min egen värld. Självklart kommer snyggrannen (som vanligt) gående/smygandes och självklart utbrister jag (som vanligt) i ett litet skrämt Oohh! varpå han skrattar gott (som vanligt)... Jag måste sluta bli rädd varje gång jag upptäcker honom, och jag måste definitivt upphörra med det fåniga lilla oohh!

...harigaste! En timme senare var jag på väg ner till tvättstugan igen, öppnar dörren och är helt fokuserad på att inte säga Oohh om någon kommer. Men gud, då kommer en drägglandes liten hund (läs golvmopp) i full galopp mot mig! Vad gör jag? Jo, jag backar snabbt in och stänger dörren. Står sen på insidan och känner mig grymt töntig. En lite gläfsande varelse med en höjd på 20 cm har just skrämt mig på 172 cm så att jag står innan för dörren och kippar efter andan. Men jag sa inte Oohh! i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: carro

Jobbigt med snygg-grannen, men fan vad drygt att man ska behöva fixa sig för att gå till tvättstugan!?



Jag hatar för övrigt också Gothia cup. Kan de inte sparka på sin jävla boll någon annanstans. Långt bort.

Postat av: Sis

Du är för söt och rolig sis! Jag saknar dig!

Puss

2008-07-18 @ 20:32:58
URL: http://sandralu.blogg.se/
Postat av: Linnea

hörde att du funderade på att komma ner i helgen! Ja ja ja! Alla kommer vara där från gamla klassen, du måste :)

2008-07-22 @ 22:28:24
URL: http://linnnis.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha! när jag läste det med tanten garvade jag högt! grym tant! men gu va äckligt!

kram på dig

2008-08-05 @ 21:22:12
Postat av: Louise

Det var från mig.namnet försvann =)

2008-08-05 @ 21:23:08
Postat av: Nicolasdiana

Very nice site!

2010-05-11 @ 14:22:31
URL: http://nicolasdiana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback