Midsommar i Kviberg


Efter mycket velande fram och tillbaka och efter att ha vägt för och nackdelar mot varandra bestämde jag mig för att stanna i Göteborg över midsommar. Den traditionella midsommarmiddagen med köttfärslimpa tillsammans med familjen fick därmed stryka på foten. Men jag hade en väldigt trevlig midsommar och jag ångrar mig inte för en sekund! Min dag började med morgonpromenad och blomplockning, jag bakade jordgubbstårtor och band kransar. Och det bästa av allt, på kvällen gav vi oss ut och plockade sju olika sorters blommor för att ha under kudden. Drömmarna är kanske inget att skryta med dock...




På jakt efter sju blommar att lägga under kudden

Kommentarer
Postat av: Sis

Tack för en mysig helg med dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback