Sanbb update

Long time no see. Det har hänt mycket under min frånvaro, mycket av det är inte ens värt att nämna men ett mindre urdrag ur det som tillhör det förflutna...

- Jag överlevde, som ni märker, seglingen. Det var till och med riktigt härligt. Segling är väl i och för sig synd att kalla det, vi gick ju för motor. Men ingen var lyckligare än jag för det - lagom fort och helt vindstilla =) Och jag var garanterat stoltast i stan på vägen hem!

- Jag är numera stolt ägare av en kandidatexamen i ekonomi och c-uppsatsen är därmed avklarad. Sen att studierna till en magister fortsätter i höst är något jag gärna glömmer just nu...

- Annars tillhör långbesök i Kalmar, examensfester, tilltuffsade känslor och en naggad självkänsla det som passerat. Men jag kommer tillbaka!

- Och nu senaste var söta Cis på besök...

  
Liseberg

  
Förfest - deep talk - utgång

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha bästa bilden på mej o Cis å våra huvudprynader, ser ut som att vi få syn på varandra för första gången!

2008-06-16 @ 21:46:05
Postat av: Elin

härliga bilder!!! Och välkommen tillbaka=)

Postat av: cis

Haha vilka roliga bilder, tack för en supermysig helg, var verkligen helt underbart.... Andra dan på jobbet är avklarad och nervositeten för att anvara helt själv för ett eget område bryr tankarna.. Hoppas du har det helt fantastiskt på jobbet!! vi får höras snart!! puss å kram

2008-06-17 @ 17:51:58
URL: http://cisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback