För första gången

...har jag missfärgat kläder. Vet inte rikigt vad jag tänkte på när jag kastade in ett cerist linne i den mixade tvätten. Följden av detta är att flertalet plagg nu har en lätt rosa nyans =(

...har jag idag provat på core bosu, alltså bålstyrka balanserandes på en halv boll. Jag vet inte... När instruktören talar om för oss att vi ska hoppa/studsa/balansera på ett ben mm kände jag mig ytterst tveksam. Men inga ben brutna idag och om det ger resultat i form av träningsvärk (för då vet jag att det var värt det) så kanske att jag ger det ytterligare en chans.

...fick jag mig en rejäl  tankeställare. Ganska ofta får jag små aha-upplevelser, men det är inte ofta jag hör saker som verkligen fastnar långt långt inne. En tjej sa igår under filmkvällen att hon var så lycklig, med allt. Jag har vänt och vridit på det där fram till i eftermiddag då jag fylldes av känslan av att "jaa, jag är lycklig" Jag är så förbaskat lycklig, jag har vad jag behöver och mer därtill. Det är mitt liv, jag har tagit mig dit jag är idag och för första gången älskar jag verkligen att leva. Varje dag.

Kommentarer
Postat av: Sis

Vi var grymma på Core bosu =)

Puss på dig!

Postat av: Thezze

Vad roligt att höra att du är lycklig, det är du värd =) Kram

2008-09-29 @ 06:36:23
Postat av: Lotta

Tack Thezze, va söt du är =)

2008-09-29 @ 21:04:14
URL: http://challelott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback